navigation bar left navigation bar right

Secunia CSI7
navigation left tab Advisories navigation right tab
navigation left tab Research navigation right tab
navigation left tab Forums navigation right tab
navigation left tab Create Profile navigation right tab
navigation left tab Our Commitment navigation right tab
PSI
PSI API
CSI
OSI
xSI
Vulnerabilities
Programs
Open Discussions
My Threads
Create Thread
Statistics
About

Forum Thread: Com/AtiveX element med fejl.

You are currently viewing a forum thread in the Secunia Community Forum. Please note that opinions expressed here are not of Secunia but solely reflect those of the user who wrote it.

This thread was submitted in the following forum:
Open Discussions

This thread has been marked as resolved.
Ronnie Mogens Reich Com/AtiveX element med fejl.
Member 28th Oct, 2010 15:25
Ranking: 3
User Since: 10th May, 2010
System Score: 100%
Er der nogen der ved hvordan man fjerner dette ; HKCR\CLID\{1171A62F-05D2-11D1-83FC-00A0C9089C5A}\ det ligger i registrerings basen tror jeg, det fremkommer når jeg har downloaded adobe flash player, og er totalt umulig at fjerne,jeg har prøvet ca.20 forskellige rensningsprogrammer ,intet hjælper! det eneste der kan fjerne det er når jeg formaterer hele computeren og genindstiller alle programmer,altså lige til jeg igen downloader flash playeren,så er det der igen, jeg har osse varet i regidit og ledt der er det ikke, det hedder Com/ActiveX ,element ,og kommer når jeg har brugt windows live oncare ,oprydnings scanneren som ellers fjerner alle de andre ugyldige filer,selv ikke`! advanced system care !kan fjerne det, venligst ronnie.

--
Ronnie Reich

Post "RE: Com/AtiveX element med fejl." has been selected as an answer.
M.Hansen RE: Com/AtiveX element med fejl.
Secunia Official 28th Oct, 2010 15:37
Score: 188
User Since: 26th Jan 2009
System Score: N/A
on 28th Oct, 2010 15:25, Ronnie Mogens Reich wrote:
Er der nogen der ved hvordan man fjerner dette ; HKCR\CLID\{1171A62F-05D2-11D1-83FC-00A0C9089C5A}\ det ligger i registrerings basen tror jeg, det fremkommer når jeg har downloaded adobe flash player, og er totalt umulig at fjerne,jeg har prøvet ca.20 forskellige rensningsprogrammer ,intet hjælper! det eneste der kan fjerne det er når jeg formaterer hele computeren og genindstiller alle programmer,altså lige til jeg igen downloader flash playeren,så er det der igen, jeg har osse varet i regidit og ledt der er det ikke, det hedder Com/ActiveX ,element ,og kommer når jeg har brugt windows live oncare ,oprydnings scanneren som ellers fjerner alle de andre ugyldige filer,selv ikke`! advanced system care !kan fjerne det, venligst ronnie.

Translated:
Is there anyone who knows how to remove this;
HKCR\CLID\{1171A62F-05D2-11D1-83FC-00A0C9089C5A}\
It's in the registry i think, it appears when I have downloaded Adobe Flash Player, and is totally impossible to remove.
I've tried 20 diffirent cleaning programs, nothing helps!
The only thing that can remove it is when i format the entire computer and reinstall all programs, until I download Flash Player again, then it reappears .
I have also used regedit and looked, and it's not there.
It's called Com/ActiveX ,element and appear when I have used Windows Live Oncare, the cleanup scanner that usually remove all other useless files.
Not even advanced system care can remove it.

Sincerely Ronnie

Answer:

Have you tried to download Flash without the use of the Adobe Download Manager?

Ronnie Mogens Reich RE: Com/AtiveX element med fejl.
Member 28th Oct, 2010 15:56
Score: 3
User Since: 10th May 2010
Ja men det fjerner ikke det element,jeg har osse fjernet adobe reader og flash playeren med adobe uninstiller flere gange,og genindstillet dem igen samt alle gamle adobe indstillinger og gamle versioner, jeg har haft problemet i flere år ,og pludselig da jeg for længe siden dawnloadede en opdatering til flash, forsvandt det ,men det er lige kommet igen for få dage siden, da jeg formaterede computeren.og genindstillede alt.

--
Ronnie Reich
Was this reply relevant?
+0
-0
Member 28th Oct, 2010 16:02
adobe ,skriver det er en fejl der opstår nogle gange ved dawnloading af flash playeren. men ingen løsning der er tilgængelig ,mener jeg,jeg har osse undersøgt internettet nu i flere dage, uden held.

--
Ronnie Reich
Was this reply relevant?
+0
-0
mogs RE: Com/AtiveX element med fejl.
Expert Contributor 28th Oct, 2010 17:59
Score: 2265
User Since: 22nd Apr 2009
Hello.
Found this reference amongst others when I Googled it :-
Adobe Forums: Old Flash 9 key stay's in the Register
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1171A62F-05D2-11D1-83FC-0 0A0C9089C5A}\InprocS erver32. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{1171A62 F-05D2-11D1-83FC-00A ...
forums.adobe.com/thread/233740 - Cached - Similar
http://www.google.co.uk/search?q=hkcr+CLID+{1171A62F+05D2+11D 1+83FC+00A0C9089C5A}&channel=linkdoctor
but havn't found a fix.
Have you tried Revouninstaller and using some of the tools therein ?
Hope it's of some help.....regards,

--
Was this reply relevant?
+1
-0
Member 29th Oct, 2010 10:52
ja har prøvet REVA UNINSTALLER , den fjernede flash playweren ,og der efter fjernede jeg osse adobe reader ,samt alle gamle versioner af adobe,samt adobe dawnload manager, var osse i registrerings basen ,men kunne ikke finde den der ,har prøvet kommando promt ,men ved ikke rigtig hvordan jeg bruger den jeg tror jeg skrev confg,exe ,og der fremkom en del ,men ellers skete der ikke noget,så har jeg dawn loaded en hel del forskellige rensnings programmer ,rigtig mange ,men ingen af dem kunne finde ,elementet, men et hav af andre filer der skulle renses, DET ER KUN WINDOWS LIVE ONCARE der kan finde det, og jeg kan ikke copiere linket fra windows live oncare ,men muligvis lave en dump scren,af det, jeg bruger windows medie center edison og windows IE 8, der er flere andre på internettet der har haft samme problem i flere år ,har jeg set, og ingen af dem har fundet en løsning.

--
Ronnie Reich
Was this reply relevant?
+0
-0
mogs RE: Com/AtiveX element med fejl.
Expert Contributor 29th Oct, 2010 11:14
Score: 2265
User Since: 22nd Apr 2009
Hello.
Google translation follows, which may help others to help :_

yes tried REVA Uninstaller, the removed flash playweren and after I removed too, adobe reader, as well as all old versions of adobe and adobe dawnload manager, was Ossetians in the registration database, but could not find it there, have tried the command prompt, but do not really know how I use it I think I wrote confg, exe, and there appeared a lot, but otherwise there was nothing, so I have dawn loaded a lot of different cleaning programs, so many, but none of them could find , the item, but a sea of other files to be cleaned, IT'S ONLY WINDOWS LIVE ONCARE can find it and I can not link from copier WindowsLive oncare but possibly make a dump scren, from what I use windows media center edison and Windows IE 8, there are several others on the web who have had the same problem for several years, I've seen, and none of them have found a solution.

--

--
Was this reply relevant?
+1
-0
Member 29th Oct, 2010 11:43
Mit Problem er IKKE løst, Ronnie

--
Ronnie Reich
Was this reply relevant?
+0
-0
Member 3rd Nov, 2010 15:29
Sådan !.!så lykkedes det endelig at få fjernet Com\AtiveX elementet med fejl, Jeg formaterede hele comouteren og genindstillede alle programmer (10timer tog det) jeg indstillede Flash Playeren fra et andet program ,uden at bruge Adobe Dawnload Manager,( Softpendia ) tror jeg det hedder ,og da jeg derefter scannede med windows live oncare var det fjernet totalt, fejlen ligger i Adobe Dawnlosd Manager ,der bruger 4 programmer til at downloade med ,blandt andet denne ( HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1171A62F-05D2-11D1-83FC-0 0A0C9089C5A ) som så ikke kan fjernes mere .jeg ringede til ADOBE SUPPORT OG BAD OM HJÆLP ,MEN DE HAVDE ALDRIG HØRT OM DEN ,ELLER VILLE HELLER IKKE SUPPORTERE FLASH PLAYERE. TaK FOR DET ADOBE. Dette er altså den enesrte måde at fjerne den på efter min bedste overbevisning.Ronnie Reich

--
Ronnie Reich
Was this reply relevant?
+0
-0

This thread has been marked as locked.

Products Solutions Customers Partner Resources Company

Corporate
Vulnerability Intelligence Manager (VIM)
Corporate Software Inspector (CSI)
Consumer
Personal Software Inspector (PSI)
Online Software Inspector (OSI)
 Industry
Compliance
Technology
Integration
 Customers
Testimonials
 MSSP
Technology Partners
References
 Reports
Webinars
Events
 About us
Careers
Memberships
Newsroom

Secunia is a member of FIRST Secunia is a member of EDUcause Secunia is a member of The Open Group Secunia is a member of FS-ISAC

Secunia © 2002-2014 Secunia ApS - Rued Langgaards Vej 8, 4th floor, DK-2300 Copenhagen, Denmark - +45 7020 5144
Terms & Conditions and Copyright - Privacy - Report Vulnerability - Disclaimer
follow Secunia on Facebook follow Secunia on Twitter follow Secunia on LinkedIn follow Secunia on YouTube follow Secunia Xing follow Secunias RSS feed follow Secunia on Google+